Sidor

onsdag 27 augusti 2008

Välkommen höst!

Egentligen borde det vara nyår nu, för det är alltid så det känns. Allt börjar om på ny kula på hösten. Tillbaka efter semestern, jobb och skola börjar igen. Man tar ny sats och får den där myskänslan i kroppen!

Jag vill bara inreda och mysa till det. Köpa blommor och sätta i grupper eller olika buketter. Göra små ljussammansättningar som jag sedan får njuta av. Nåväl, det får bli något lite senare, närmare allhelgona.

På jobbet är det full fart! Har fått in en massa fina höststövlar... kommer bli en dyr höst! Haha! Ska ta lite fina bilder, så ni får se hur vi har det! Målade i måndags om en av väggarna, så nu är den vackert mörkturkos, vilken är vår säsongsfärg. Imorgon börjar även en ny praktikant hos mig, det ska bli spännande! Vi får se hur det hela går...

Nu är det dags att ta tag i lite mat o tvätt här! Timmarna rusar iväg när man läser bloggar o chattar med vänner som man aldrig annars tar sig tid till! Hade gott o njut av livet!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej!
Och tack :)
Ja, vi har ju inte planerat in när vi åker till sthlm, men jag hör av mig :)
om du är hemma nån gång under hösten så får du ju gärna höra av dig :)
kram kram