Sidor

tisdag 28 oktober 2008

Julpyssel... snart?

Höstsolen skiner, om än himlen tycks vara av en djupt grå nyans. (Nu har jag sett på nyheter, o solen skiner inte längre...)

Igår var vi hos J, C o J på middag o mys, det var lika trevligt som alltid! Mini-J var lite krasslig, men bjöd till trots på många charmiga filurenstunder! Tack för en trevlig kväll hör ni!

Snart börjar ändå julen att närma sig o jag ser fram emot den. Det ska bli så mysigt att få pyssla och grejsa lite här hemma. Vet att det inte är dags än, men jag önskar så att jag snart fick hänga fram en stjärna eller två... Tur att jag har J som bara skrattar åt mig o håller mig tillbaka. Det blir ju inget kul om sakerna står där för länge heller! R o jag ska ha vårat traditionella lussevak o snart är det dags att börja förbereda för det, ooo vad det ska bli mysigt!

Nä, nu är det dags för frukost. Sedan till jobbet. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: