Sidor

tisdag 2 december 2008

Ändrade jobbförhållanden

Kärlek.
(Älskling, jag vet att bilden inte är så smickrande för din del, men den är bara så underbar! Sorry...) Vi mysfirade första advent lite i smyg i lördags hos C, J & J. Det blev glögg o pepparkakor o lussekatter = mums, tyckte vi! Mini-J var så charmig att vi till slut blev tvungna att fara hemöver, livsfarligt det där ju...!
På jobbet har jag hängt upp vår paketkalender i taket i personalrummet, så mysigt så!


Hade möte med chefen idag för att gå igenom lite siffror o personal, meddelade henne då att jag kommer fortsätta som butikschef, o kommer där med att förlänga mitt kontrakt. Den största anledningen till detta är att det är tuffa tider samt att min andra tjänst har gjorts om ganska mycket. Vi får helt enkelt "fixa pajen", hjärtat o jag! Min ena anställda (den jag jobbade med idag m.a.o.) blev så glad över beskedet att hon började skrika o skratta hysteriskt, hoppa omkring o krama på mig. Verkligen skönt att ens anställda trivs med en!
Imorgon kommer Me förbi för en fika, var längesedan, så det ska bli mysigt. O på fredag kommer hela familjen F upp till storstan för en myslyxhelg! Vi har lyckats få till en lunch på fredag, så det ska också bli härligt! Så trist att livet hela tiden springer på så, det går ju så långt mellan varven!
Nu är det dags att sussa sött! Natti, natti!

Inga kommentarer: