Sidor

onsdag 3 juni 2009

En dag kvar...

Imorgon är sista skoldagen kommen. Jag har bestämt mig för att då göra klart och lämna in min portfolio, vilket är det sista på denna kurs. Imorgon har vi även storgrupp och ska redovisa en presentation som vi idag har arbetat fram. Ska bli så skönt när allt bara är klart! Hurra!

Idag har jag faktiskt jobbat på förskolan. Jag var inne bland alla Ronja-barn, innan vårt karnevalståg tog fart då vi tillsammans gick upp till den andra delen av förskolan och hade våravslutning med marknad och alla mammor, pappor och barn! Jättelyckat och jättemysigt! Kul att jag får jobba där. Att de är så nöjda med mig att de tar in mig då någon saknas!

Nu har jag skrivit ytterligare lite skolarbete, känner att det är dags för en kopp te och sedan krypa ned i sängen. Sov gott! Snaaaart är semestern här!

Inga kommentarer: