Sidor

onsdag 20 januari 2010

Plugg, sömn, mys, jobb...

Idag ska jag inte skjuta upp ett besök på biblioteket. Jag ska dit och "frossa i bilderböcker" som de valde att kalla det. Finurligt...?! Fem böcker ska väljas ut för analys, det blir spännande.

Jag har sovit fruktansvärt dåligt då grannen tyckte att det var läge för diskussion/gräl/smäll i dörrar och dusch både kl.23 och 05. Jag börjar bli galen och desperat, gällande det. Jag måste få sova EN natt utan jaddijaddi och kraschbombang!

Nåväl, ikväll väntar en myskväll med hjärtat. Film o myselipys. Jag försöker få med J på bio, men vet lika väl som han att vi kommer vara för trötta. Så, misstänker att vi får ta det i helgen istället. Söndag kanske vi är tillräckligt utvilade, för att kunna avnjuta "Avatar", som alla pratar om.

Nu väntar en ny dag! Bibliotek och sedan jobb!

1 kommentar:

Diana sa...

Ha en mysig helg! Possiposs