Sidor

måndag 26 juli 2010

Sommar o semester!

Sommaren rusar förbi och jag har semester. Har två egna veckor o är mitt på, nästa måndag är det dags att jobba igen. Under dessa veckor har jag inte haft något speciellt inbokat alls. Blir ibland lite irriterad på mig själv, för att jag är så bekväm o gärna stannar i hemtrakterna samt anpassa mig efter både det ena o det andra. O andra sidan behöver jag nog just detta, göra vad som kommer mig för. Vara lite för mig själv utan att fara o flänga allt för mycket. Träffa vänner i kring, träna, mysa, fixa o trixa. Känns nästan som att jag gör för lite, knäppt att man kan få prestationsångest, även för det...

Nu i veckan väntar massa olika dejter med go´vänner från både här o där, det ser jag fram emot! Så skönt att inte behöva göra världens projekt av allting jämt. Det enda som ligger lite i bakhuvudet o väntar är förrådet där ute, som gärna skulle bli rensat. Men, det är liksom så lätt att skjuta på framtiden av någon anledning... Till helgen väntar förhoppningsvis en tur till landet också, det kommer fullända det hela!
Den kommande hösten bjuder förhoppningsvis på många överraskningar o fina stunder, bl.a. råder en riktig babyboom bland vänner o bekanta, ska bli mys att få njuta av dessa goa bebisar!
Några guldglimtar:
Hemmagjord glasstårta, mums!
Svärföräldrar o morföräldrar på besök!
Svensk sommar!
Blandade vänner som njuter på Badberget!

Någon var rädd för att han inte skulle få smaka...

1 kommentar:

Diana sa...

Härligt låter som om du har en massa ändock på semestern! Imorgon ses vi! Kram