Sidor

torsdag 25 augusti 2011

Nu rullar allt snart igen...

Det är bara torsdag, men det känns som en fredag. Kan bero på att jag imorgon bara jobbar till 10:15 och att jag har jobbat hela veckan... Vilken skön känsla! Även om ljudvolymen ibland kunde önskas vara något lägre på min arbetsplats - något som ändå inte är en helt tokig önskan, då det i princip är det enda jag har att klaga på, gällande mitt härliga jobb.

Denna helg kommer min mamma på besök. Bara jag och hon hela helgen. Något som faktiskt aldrig har hänt tidigare i hela mitt snart 26-åriga liv... Inte vad jag kan minnas i alla fall. Eller jo, en gång, då jag var - hmmm - kanske tre (?) och vi åkte till Stockholm för att mysa och se på teater. Det ska hur som helst förhoppningsvis bli en riktigt skön helg med några små strapatser och utflykter!

Nästa vecka startar plugget igen. Jag har fixat de flesta av böckerna och känner att jag har så mycket koll som det går. På måndag hoppas jag de ger ett bra intro, så jag kan planera hösten lite bättre. Har ju en del små planer som jag vill få ordning på.

Nu är det dags att få lite ordning här hemma innan mor står i hallen. En snabb sväng om med dammsugaren, så jag slipper tänka på det i helgen... Hoppas ni mår bra!

Inga kommentarer: