Sidor

lördag 8 oktober 2011

Äntligen en ny mobil!

Det blev en Samsung Galaxy Z... Jag som lite stönigt inte skulle köpa någon ny Samsung, efter besvikelsen gällande deras bristande service då min förra Samsung gick sönder... Så gick det med det. Var helt insnöad på en vit Galaxy SII, men kom alltså hem med Z:an. Tror den kommer räcka gott och väl för mig, vem behöver ha den "bästa mobilen i världen"...? Kanske är lite overkill, för mig i alla fall. Det som är skönt är att jag äntligen kommer få tillbaks alla mina kontakter och åter är med i matchen, med en egen, riktig, fungerande telefon. C kan få tillbaka sin reservmobil som hon så snällt lånat mig, ett bra tag...

Wordfeud har mig också fast och för den som vill spela lägg till mig - Hallonfestis!

Kom hem efter en vecka i Karlstad, igår kväll. Möttes av ett fint, men tomt hem... J kommer inte förrän på söndag. Blev en lugn afton med lite slötittande på Idol, kvällsfika o en bit av nya favoritchokladen... Hett tips!

Har helt kommit av mig vad gäller studier och allt känns oerhört segt. Har minst sagt varit för mycket denna termin med alla jobb och allt och det är först nu det kommer ikapp mig. Jag måste prioritera om och fokusera, vore dumt o sabba studierna nu, såhär på sluttampen. Så, fokus, som sagt!

Nu måste jag verkligen kicka igång här. Innan helgen är över ska minst ett arbete vara färdigt! I eftermiddag får jag nämligen middagsbesök och efter det är "girls night out" inplanerat sedan länge... :) Ha en fin helg!

Inga kommentarer: