Sidor

tisdag 14 februari 2012

To much.

Just nu är jag inne i en period som känns väldigt stressig. Det är väldigt mycket skola, både VFU (praktik), läsa, skriva, göra intervjuer, transkribera, planera verksamhet, genomföra verksamhet, utvärdera verksamhet, förbereda redovisning, skriva inlämningar...

Ständigt vara närvarande.

Dessutom flyttar vi, alldeles, alldeles snart. Och det ska bli alldeles underbart, men det gör att det är ännu mer saker som måste kommas ihåg och fixas med.

Vissa dagar är jag så trött att hela kroppen mer eller mindre värker. Jag är yr och mår till och med illa. Att ha en tröttdag, någon gång emellanåt, det har hänt förut, men inte såhär. Helst av allt vill jag bara gå och lägga mig, men jag måste köra på, det är så mycket som måste göras, att jag kan inte bara krypa ned. Skulle jag dessutom göra det, ja, då vet jag inte om jag skulle få upp tempot igen - bättre att köra på när ångan ändå är uppe! Vila, det får jag göra vid ett senare tillfälle. Typ efter examen någonstans, i sommar.

Inga kommentarer: