Sidor

fredag 25 maj 2012

Förlorat dokument...

När man skriver examensarbete är det många dokument och mycket klipp och klistra. Ikväll försvann mitt senaste sammanslagna resultat och viss formatering, justering av stycken och omskrivningar av kapitel försvann märkligt nog spårlöst.

Trots olika insatser och ett enorm eftersökande återfanns inte dokumentet någonstans.

Nu har jag fått någorlunda ordning på det igen och strukturerat upp dokument m.m. Lagom trött och upp igen om... för få timmar. Tur att jag bjöds på god middag hemma hos fina vännen Z som en välkommen mental paus och att jag faktiskt är gräsänka - och inte behöver oroa mig för att störa kärestan med mitt smattrande tangentbord. Så, hopp i säng! Imorgon är en ny dag, full med skrivande! Snaaaaaaaaaart är det inskick och FRIHET som (förhoppningsvis) gäller! Heja mig!

Inga kommentarer: