Sidor

onsdag 8 maj 2013

L.Y.C.K.A!!!


Det var strålande väder imorse och så varmt vid strax-efter-åtta-tiden att det gick att gå i bara linnet! Med det förlorade örhänget i åtanke valde jag att promenera mellan mitt och Johans jobb för att mot alla odds kanske trots allt finna det...


..vilket jag också gjorde! Helt galet! De hade till råga på allt sopats under gårdagen/morgonen och allt grus låg fint vid kanterna. Vad är chanserna att man hittar ett försvunnet litet örhänge som kan ligga varsomhelst, när dessutom alla stenar efter vintern glittrar och har sig...?!

L.Y.C.K.A!!!

Dagen har bjudit på ljuvligt försommarväder och jag har arbetat ute i princip hela dagen. Barn och kollegor har varit på topphumör och kramar har hoppat mellan famnar.

Nu tar jag långhelg, fyllt med mys, vänskap och förhoppningsvis underbart väder!

Inga kommentarer: