Sidor

onsdag 16 oktober 2013

Fix, trix & jobbjobbjobb


Gaaaah! Försökte köpa ljusslingor på Rusta på vägen hem idag, men de var slut... Så om de finns hos dig, hjälp mig! Snälla! Är på jakt efter de svart/grå/vita.

I övrigt är det trötthetens tid. Trött, trött, trött är jag mest hela tiden. Det enda jag vill om dagarna är egentligen att komma hem, krypa upp i soffan, tända ljus och mysa. På jobbet är det mycket och stressigt. Många sjuka och mycket att fixa med. H.Ö.S.T.

Jag vill fixa med en massa, komma i ordning, men det vill sig bara inte. Detaljerna kommer inte av sig själva och tja, det är frustrerande! Vill få ordentlig ordning men kommer inte riktigt hela vägen. Nu är i alla fall vitrinskåpet beställt och väntas om någon vecka - något jag ser fram emot så mycket!

Inga kommentarer: