Sidor

söndag 29 september 2013

Förkylning - men en härlig helg trots det!

Jahapp, då verkar det inte bättre än att det är min tur... Jag som bestämde mig för att jag inte skulle vara sjuk denna termin. Förgrömmat! Har varit småförkyld i nån dryg vecka och en halv, med olika symptom. Ont i halsen, ont i luftrör och lungor, nysningar och snuvig. Nu tror jag att det är febertrippar som spökar och även om febern sällan blir jättehög, eller jag vet inte men, vilotemp på 37,5 grader känns ju inte särskilt mycket, så är skallen som kokosmjölk. SUCK.

Helgen har varit mysig och lugn. I fredags var jag på Kungliga Operan med en "gammal dansvän" från KPS-tiden och såg "Julia och Romeo". Vi åt även en god middag lite snabbt innan föreställningen på Jensens Boefhouse, mycket trevligt helt enkelt!


Lördagen var soft och jag var bjuden på tjejbrunch och klädloppis hos Tina. Jättetrevligt även om jag inte kände mig superpigg, i ärlighetens namn, vilket sällan sker... Kvällen bjöd på god nachomiddag med levande ljus och soffhäng med mitt hjärtas favorit. Idag har vi fixat det sista med mediamöbeln och fått elektronik och (en miljard) sladdar på plats. Vi har garvat oss genom "Croodarna" och jag har sett klart filmen "Knowing" som jag påbörjade på tv:n i fredagsnatt.

För några veckor sedan var vi på namngivning för Rosanna och Manges finaste lilla Hugo. Det var mycket kärlek och många vänner. Här är några foton som Jojjo och Johan tog då, ville bara få dela med mig av dem, då jag gillar dem mycket!



Nu får det bli lite kvällsfika innan det är dags att krypa ned i sängen och avrunda denna dag. Hoppas vakna piggare imorgon, då jag verkligen vill orka gå till jobbet! Kom igen febern, kom igen bihålorna!

Inga kommentarer: