Sidor

torsdag 21 augusti 2014

En fantastisk dröm


Jag drömmer väldigt mycket just nu och inatt hade jag en lång, konstig, virrig, osammanhängande dröm med ett helt fantastiskt inslag! Jag träffade min mormor och morfar och de såg så lyckliga, friska och glada ut. De satt på en parkbänk och väntade på mig när jag fick syn på dem. Båda log och reste sig upp för att möta mig. Jag fick en lång, stark kram av min mormor. Den var så innerlig och kärleksfull. Det kändes som om hon hade längtat efter mig, lika mycket som jag längtat efter henne. Jag hann tyvärr inte krama om min fina morfar i drömmen, men den kärlek som jag har burit med mig hela dagen idag är så fin! Jag blir rörd till tårar bara jag tänker på det och är så tacksam över att jag fick träffa dem i drömmen. Det kändes som om de ville hälsa att de mådde bra, var friska, starka och tillsammans, där de nu kan tänkas vara. Mötet innehöll så mycket kärlek. Underbart! Tänk om man kunde styra sina drömmar och träffa sina nära och kära, eller uppleva saker, på ett näst intill verkligt sätt... Det vore nåt det!

2 kommentarer:

Diana sa...

Åh så mysigt! Tror säkert de ville hälsa på o ge dig sin kärlek o en tröst i saknaden. Kram

Tim Mighall sa...

But you can steer your dreams...