Sidor

tisdag 1 juni 2010

Att unna sig själv

Ikväll är jag ensam hemma. Johan är iväg på mässa med jobbet o kommer hem imorgon kväll. I vanliga fall brukar jag städa, handla, laga mat o bara ha det tråkigt. Men - inte denna gång! Jag var förvisso o handlade efter jobbet, men jag passade även på att köpa med lite myselipys för min afton! Sushi blir det till middag, det ska jag unna mig! Lite naturgodis o kanske något gott att dricka där till. Helt rätt! Det är ju trots heltidsarbete min första sommarlovsdag. Har pysslat o fixat lite här hemma o snart ska jag iväg o träna, efter det hoppas jag kunna avnjuta mitt mys tillsammans med lite levande ljus o kanske en solnedgång ute på balkongen. (Nu har dessutom den där veckan gått... Hihi!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.

Jag kommenterade ett tidigare inlägg av dig, men insåg att det var skrivet i januari så du kanske inte ser det. Hur som helst så googlade jag "den språkande människan" och hamna på din sida. Jag ska läsa kursen i höst i Falun och undrar om du säljer din litteratur? Vore väldigt tacksam...:)

Linda Eriksson

klap_linda@hotmail.com

Natalie sa...

Jag ska kika vilka böcker jag har, men har inte köpt så många böcker denna termin. Tror bara det är fyra... Jag återkommer, för givetvis får du köpa dem! :) Vart befinner du dig i landet? Läser du också på distans?

Anonym sa...

Ja,läser på distans. Bor i Hudiksvall och påbörjar 3:dje terminen till höst på "språk,lek och lärande" förskollärare. Vore trevligt om du hade böcker kvar. Jag har lyckats fått tag i 5 st...men det var ju ganska många den terminen..