Sidor

tisdag 25 maj 2010

Om en vecka...

Om en vecka, om en vecka... Då, kära vänner, är terminen över! Jag trivs toppenbra med plugget, men det har varit en kämpig vår, förmodligen för att jag har varit sjuk ganska så mycket. Både många och långa omgångar. Nåväl, efter regn kommer solsken!

Just nu längtar jag bara bort. Semester med solsken, sandstrand o värme. Bara skratta, leva och njuta! Om en inte allt för lång framtid börjar vår äventyrsresa, förut har det känts så avlägset, nu får jag nästan lite resfeber när jag tänker på det. Fortfarande en hel del att fixa. Hjälp vad jag ser fram emot det! Men innan det...

26/5 Examinationsuppgift inne
28-30/5 Värmlandstripp
31/5 Muntlig redogörelse för examination
5/6 Få manikyr hos/av Linda
7/6 Grillfest/mys med jobbet
10-13/6 Värmland igen; 11: Andreas (Johans kusin) student, 13: Marcus 18 årsdag & Diddans diakonvigning, 15: Jacobs 9 årsdag, 19: Farmors födelsedag
25/6 Midsommarafton

Dessutom ska jag gå upp och jobba heltid, vilket ska bli jätteskoj! Det som ska bli allra skönast, det är att jag bara ska jobba. Att jag faktiskt är ledig när jag kommer hem och inte behöver tänka på allt annat.

Dags att sätta fart, slutspurtsvecka!
Vad händer i era liv? Något kul att se fram emot?

Inga kommentarer: