Sidor

fredag 14 maj 2010

En fin dag!

Har haft en finfin dag! Upp o träna imorse tillsammans med kärestan, sedan iväg på jobb (för oss båda, tydligen) o efter det lite fix o trix, sedan plugg. Hjärtat bjöd på lättare salladsmiddag o myskväll! Har sett både "Alice i underlandet" och "Dick & Jane". Hoppas på toppenväder imorgon (o inget jourande för J), så det blir till o fara lite hoj! Wiho! :)

Detta får avrunda kvällen, tror jag! Hoppas ni får en fin helg, vilka ni nu är som läser min blogg! (Plira in en kommentar, så jag får reda på vilka ni är, vet'ja! ;)

3 kommentarer:

Lars sa...

En kommentar kommer här! Du skulle ha varit med i afton, njutit av solen! Helt fantastiskt! Hoppas det blir en hojtur imorgon!!! =)

Petra sa...

Jag läser alltid <3 Ha en fin lördag vännen! Kram

Lina sa...

Tittar in och läser nån gång ibland. Hittade hit via Petra, och Petra hittade jag på Facebook:)

Hoppas allt är bra med dig, är ju några år sedan vi sågs:)

Kram!