Sidor

lördag 8 maj 2010

Hälsning från landet!

Hej, hej! Här sitter jag, ute på landet och skickar en liten hälsning. Eftersom min helg består av plugg, provade vi på något som kan vara bra att ha, nämligen ett mobilt bredband. Och är man inte allt för kräsen eller stressad, så duger det gott! Jag är nöjd. Jag kommer ut på nätet och kommer åt det jag behöver, för att fixa det som fixas skall. Dessutom kommer jag en sväng härom och på diverse andra sidor, som jag brukar besöka. Lite kul, måste jag faktiskt säga!
Jätteskönt att vara ute på landet! En examinationsuppgift är avklarad - och inskickad - en återstår. Det är alldeles tyst, lugnt och skönt! Tänk att det är så mycket lättare att andas här ute...
Dags att återuppta tempot. Hoppas ni har en finfin helg, vilka ni nu är, vart ni nu befinner er! Här dukades just en härlig Irish Coffee fram, så...

Inga kommentarer: