Sidor

måndag 17 november 2008

Första snön!

Myshelg! Har haft min norrlandsvän här på besök, vi har haft en härlig helg! Vi har bara tagit det lugnt, ätit gott, pratat, fikat, provat viner, spelat spel, sett på film och gjort vad som fallit oss in. J o R har också varit med, riktig kalashelg! Vi fick även avnjuta den första snön som behagade komma som snöblandat regn. Jag blev så glad över att få se flingorna dansa! Har idag haft flera kunder som sagt att snön skall komma imorgon, vi får väl se?!

I fredags sa jag upp mig som butikschef. Känns skönt att äntligen ha fått det gjort... Men var verkligen inget lätt beslut. Hade väntat så länge på det där utvecklingssamtalet, men nu känns det bättre. Blev erbjuden fast tjänst, men kände att jag behövde få tillbaks mitt liv. Så, om någon har ett administrativt jobb/ekonomi/reception/skola till övers, så säg till!

På torsdag kommer min kära mamma på besök, ska bli så mysigt, det med! Hoppas på en lugn o trevlig helg med spännande inslag!

Nu märker jag att jag inte kan skriva längre, så dags att knyta sig.
Ta hand om er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Oj har du sagt upp dig, men vet att du hade alldeles för mycket att göra. Hoppas att du hittat något bättre. Ta hand om dig.
Kramar Clara

Somehow sa...

Så avis, jag vill med ha snö,
jag tror inte det blir någon här regnar det bara. Hälsa din mamma från mig och han en super födelsedag på torsdag! Massa kramar

Anonym sa...

saffranskakan är lite extra god om man gör den dagen innan man ska äta av den (om man kan hålla sig).. Då får den stå och "safta" till sig lite ;)
hoppas du kommer gilla den :)

Anonym sa...

oj här var det julfint på bloggen, mysigt mysigt. JA vi måste hinna med att ses... hur är det, kan du komma iväg på lunch tro? KRAMAR!