Sidor

söndag 9 november 2008

Några godbitar!

Ibland behöver man påminna sig själv om vem man är,
så jag tänkte, jag kan ju visa er, vilka vi är!

Detta är alltså jag och min älskling:
Det är bara att acceptera hur man ser ut!
Detta är nog en av våra ärligaste foton... (Haha!)
Sedan kan man ju göra sig till också:
Tänk om man fick ha det så här gott jämt!
Solsken, blå himmel och lyckliga sommartider!

Två av mina favoriter:
Stolt gudfar med goding! Världens sötaste!

A little reminder is always good...

Var rädda om er ute i höstmörkret och tag vara på alla stunders njutning!

Grattis pappa på farsdag!

Du får också en mysbild!

2 kommentarer:

Somehow sa...

Vad fina kort. Ja, helt klart, vi får försöka ordan till det så vi ses lite oftare och så kan vi ju laga mat ihop, testa nytt och lite mer avancerat :) Ahh, vad gott det lät med kaffe-chokomousse, det måste jag med testa. En annan sak som är mums, är vaniljyoghurt panna cotta. Jag kan mejla receptet om du vill ha. Det är en god men ganska lätt dessert tycker jag. Massa kramar!!!

Anonym sa...

Vad fina ni är på det ordnade kortet! Mycket romantiskt :-) Hoppas allt är bra med er!