Sidor

tisdag 25 november 2008

Vinter o födelsedag!

Nu är vintern här! Det snöar och snöar och är så fint så! Helt underbart!

Dessvärre har jag blivit sjuker, har riktigt ont i öronen och känner mig dåsig i hela kroppen.

I torsdags var det min födelsedag! Mamsen kom på besök och vi har haft en riktig myshelg! I fredags strosade vi lite på stan, då mamma skulle på ett möte och på kvällen åt vi ute och gick sedan på överraskningsteater. Vi var på Vasateatern och såg "Blommor av stål". Det var mysigt! När vi vaknade på lördagmorgon hade all snö kommit! Jag blev barn på nytt! Sedan for vi till simhallen och tränade, solade och relaxade - hur underbart som helst! På söndagen tog mamma och J sovmorgon o då passade jag på att pyssla lite i köket, lugnt och stilla.

Tack alla söta, snälla, rara, som messade o grattade på min födelsedag! Det var mysigt att bli så uppvaktad! Morgonen började med att J kom med frukost på sängen o sång, vi åt frukost ute i vardagsrummet och hade paketöppning! Jag fick rosor, parfym, snygga underkläder, tatuering o massa mys från älsklingen. Jättefina underbara muggar från tjejerna på jobbet! En ordspråksbok från faster o man, sodastreamer från bror o flickvän, örhängen från svärföräldrarna samt en massa ta-hand-om-mig-prylar från flera vänner. Megamys!

I lördags bakade jag, mamsen o J en finfin tårta, eget filurrecept, mycket choklad!










Hade gott allesammans och njut av den vinter vi fått!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå va mysigt du verkar ha haft det! Grattis i efterskott!
Kram kram