Sidor

tisdag 12 maj 2009

En egen cykel!

ÄNTLIGEN! Cykeln är MIN!
Men det höll på att gå illa, det var nämligen nya prislappar o tomt på "ta-själv"-lagret när jag så slutligen mognat i mitt beslut o vi prioriterade en tur till affären... Då började underläppen min att darra, som på en liten flicka: vart har min cykel tagit vägen?!
I helgen har Johan lagt trall på balkongen, vilket genast gjorde den mycket trevligare. Nu väntar plantering av grönsaker, kryddor o lite blomster nästa gång vi har tid tillsammans, något jag verkligen ser fram emot!

4 kommentarer:

Petra sa...

Fiiin cykel! Härligt! Och mysigt med trall! Kram

Diana sa...

Snygg cykel! Skönt med en egen! Hoppas ni får ordning o kan mysa till balkongen! Kram

Diana sa...

Förresten, jag har ett par biocheckar som väntar på oss :) Kram

Elin sa...

Gött med cykel! Köpte mig faktiskt en begagnad förr, förra året! Bästa inköpet! Måste dock serva den lite i år =) Föresten, det där med leggings får jag jobba på =) Kanske köper jag mig en klänning att ha till! Kram