Sidor

fredag 8 maj 2009

Uppdrag Barn!


Jag utmanar er alla att lägga upp denna länk och på så vis skänka pengar till Uppdrag Barn, för utsatta barn i vår värld! Jag tackar Petra, det var nämligen hos henne jag hittade detta. Kom igen nu allesammans! Det handlar bara om några klick på tangentbordet!
***
Hej mina trogna läsare och vänner!

Jag har inte varit här på länge och det beror helt enkelt på att jag inte har orkat. Våren brukar vara en glädjens tid; solen skiner, blommor slår ut, det blir varmare och ljusare. Tyvärr har inte jag riktigt kunnat ta till mig detta denna vår. Allt tar på krafterna och det känns till och med som en kraftansträngning att gå ut på nätet, vilket i sig även blir en prestationsångest. Jag lever, men har ingen kraft i kroppen. Ni behöver inte oroa er för att jag försvunnit, jag finns kvar, jag är bara lite mer för mig själv än vanligt... Förhoppningsvis vänder det snart, tårarna måste ju ta slut någon gång. Inget muntert inlägg, men det kommer bättre tider. Hoppas ni har överseende med detta och att ni njuter av våren, solen o värmen för fulla drag. Kram på er!

3 kommentarer:

Petra sa...

Ja visst är det för en bra sak. Ha en fin helg och ta hand om både dig och killen! Kram

Diana sa...

Jag älskar dig alltid vännen! Kom ihåg det, och som du skriver, det vänder alltid, frågan är för när. Men ta hand om dig o J! Många kramar

Lena sa...

Bamse kramen! Lena