Sidor

onsdag 27 maj 2009

Munta inne - ro i sinne

Skickade igår in tentan, blev jättemissnöjd, men det får vara så nu. Får visa mina skills på seminariumet och opponeringen. Spelade nämligen först in en munta som jag var nöjd med, men den var allt för lång (skulle vara 10min, MAX 15min, min blev 20min...) och det funkade inte som jag ville med klippandet... Nåväl. Bara den blir godkänd så.

Har varit riktigt bra pluggdagar de senaste tre, vilket känns jätteskönt! Har läst så mycket och fått härliga insikter, lärt mig massor - underbart! Och nu är det inte mycket kvar innan sommarlov! Vilken fantastisk känsla!

Idag klev jag upp strax efter att älsklingen åkt till jobbet, har pysslat och fixat här hemma, något som fått vara lite åt sidan under den senaste tiden. Nu är här åter ordning och reda (inte för att någon annan förmodligen skulle se någon skillnad, men inom mig råder ro). Strax ska jag iväg och träffa Sanna, vilket jag inte heller gjort på länge. Ska bli så mysigt! Men först ska jag kika på de andras muntor. Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Diana sa...

Detsamma vännen! Härligt med sommarlov snart, jag har en bra bit kvar. Suck.

Mys åt mig med :)

Kram

Petra sa...

Muntor låter spännande, har aldrig hört talas om det. Själv pluggar jag för fullt, fick negativ respons från en lärare, så nu kämpar gruppen annars riskerar vi ett underkänt i hela kursen... Hoppas dem ser hur mycket hjärta och själ vi lägger ner den här gången. Är tungt just nu... Men men... på nåt vis ordnar det sig alltid. Gott med sommarlov sen. Kram kram