Sidor

tisdag 3 augusti 2010

Alone @ home

Är ensam hemma, något som inte hör till vanligheten (tack och lov!). Johan har en "egen" semestervecka och är nere på Öland med två polare medan det är min tur att jobba. (De senaste två veckorna har ju jag varit ledig och Johan jobbat...)
Har de två första dagarna slitit som ett djur tillsammans med mina kollegor, då det har inneburit flytt och upppack (gillar tyskans trippla konsonanter!), men nu börjar det bli ordning och reda, fint och lugnt, och arbetet kan bli som det ska! Något som jag ser fram emot!
Efter jobbet åkte jag till C, J & J och vi fixade en trevlig middag tillsammans. Mini-J visade dessutom att han kunde köra sin trehjuling, han är så söt! Och C är inte mindre söt hon, med sin ljuvliga lilla kula. Är så glad å deras vägnar! Mys!
Fick under eftermiddagen ett sms där det stod att någon hade hört mig o Robban sjunga på radion, meddelandet hade sen en kryptisk följande text... Då numret var okänt, fattade jag ingenting! När jag kollade upp numret föll paletten ned - söta Farmor håller på att lära sig skicka sms! Då jag ringde henne skrattade hon bara och berättade att hon inte lärt sig hur man raderar bara en bokstav än och att det därför blev lite tokigt... Det är aldrig för sent att lära sig nya saker! Hon är väl för söt!
Nu är det dags att krypa till kojs, vi får se hur det går, har haft så svårt att slappna av och somna den senaste veckan. Helkonstigt. Nu dessutom i en stor, tom säng... Nåja, sov gott!

Inga kommentarer: