Sidor

onsdag 4 augusti 2010

Att komma ihåg det man glömmer bort...

Jag glömmer bort det jag ska komma ihåg hela tiden! Men herregud! Halvaheladan har vart så... jössesamalia! Kanske är för att jag inte riktigt lyckas slappna av just nu. Har lyckats glömma bort att baka den dära smulpajen som jag ska ha med till jobbet imorgon, hela kvällen liksom! Sätt fart!

Däremot har jag pratat med min favvoClärchen o bokat tåg Sthlm-Gbg till första helgen i oktober då vi ska stråla samman för en liten återträff från Ibk-tiden, ska bli helt galet kul! Var ju några år sedan nu... Spännande att få höra hur alla har det. Dessutom har vi endel examen:ar, förlovningar, giftermål, graviditeter, jobb o sambo-saker att fira ordentligt! Det har hänt en hel del, med andra ord!

Var så mysigt på jobbet idag. Härligt att få träffa alla gullepluttar igen o dessutom de nya! Intensivt o fullt upp, men ljuvligt! Mamsen ringde dessutom på lunchen o det var härligt att få höra att de haft en fin Danmark-Tysklandstur. Jag är glad i hjärtat! Dagens middag fick jag dessutom i present: sushi! Helt perfekt, med andra ord!

Nu fullkomligt skriker blåbären o hallonen på mig där ute i köket, ja förutom sängen i sovrummet då... Sov gott!

Inga kommentarer: