Sidor

lördag 28 augusti 2010

Äntligen!

ÄNTLIGEN! Som jag har tjatat... eller kanske snarare - drömt!

Ett litet nöje jag har, så där vid sidan om allt, är att jag är med i en "kaffe-panel" för Löfbergs lila. Det handlar om små enkäter lite nu och då och ibland något event här eller där, allt helt och hållet frivilligt. Frågor om reklam, te- & kaffevanor, smaker m.m.
Nyligen fick jag ett mail som handlade om en kapselmaskin, de undrade hur intresset såg ut och sökte testpiloter som skulle få en maskin o massa små kapslar hemskickade till sig, för att prova lite med vänner och bekanta. Jag tänkte, hur stor är chansen... men å andra sidan ska man ALLTID försöka. Och gissa vad?


Välkommen hem till oss på en kopp nybryggt lite senare i höst!

3 kommentarer:

Somehow sa...

Najs! Jag kommer någon gång och testar den. Kram

My wish Johanna sa...

Härligt den vill jag gärna testa ;) Kram

My wish Johanna sa...

Härligt den vill jag gärna testa ;) Kram