Sidor

torsdag 8 september 2011

En gnälldag


Idag ska jag vara lite gnällig. Det är grått och regnigt ute, gräsmattan är täckt av gula björklöv och jag är så trött att jag knappt vet vad som är fram och bak... Har hunnit jobba, snart dags för skola och sedan är det dags att hämta barn på skola och förskola. Det är något som är mysigt i alla fall, bara jag inte somnar på vägen...

Inbokat, efterlängtat, box-pass med M ikväll och även om trötthet är en dålig ursäkt för att hoppa över träningen, så känns det som om risken är överhängande. Skulle dessutom behöva plugga en hel del, samt packa inför helgens födelsedagstripp till de kära värmlandsskogarna. Tiden räcker inte riktigt till. (The world is not enough!?) Dessutom har jag orangea färgfläckar på mina för dagen nytvättade jeans...

Nej, nu får det vara färdiggnällt! Dags för baklängeslunch och förberedelser inför den stundande skolan. Hoppas solen skiner på er!

Inga kommentarer: