Sidor

fredag 30 september 2011

Sista MC-turen?


Förra helgen bjöd på strålande solsken och många energigivande stunder. Lördagen avnjöt vi på hojen, kanske den sista hojdagen för i år... Vi åkte många härliga kringelikrokavägar och picniclunchade i Sigtunas hamn, som sedan även bjöd på mjukglass, kaffe och trisslotter!

Söndagen avslutades med god middag ute och bio (åh, jag älskar att gå på bio!).

De senaste veckorna har annars inneburit mycket plugg och ännu mer jobb. Kanske snurrar världen lite väl fort just nu, men jag njuter ändå.

I skrivandets stund har ytterligare en vecka svischat förbi och fredagen infunnit sig, jag sitter på X2000 mot Karlstad för en veckolång visit. Mor och far reser till Pisa och jag får mysa med minilillebror. Några vänner har jag också tänkt besöka och givetvis farmor och farfar! Ska bli skönt med en lugn vecka med utrymme för studier.

Önskar er alla en skön helg!

Inga kommentarer: