Sidor

måndag 19 december 2011

Den sista dagen

Idag arbetade jag min sista schemalagda dag på förskolan och blev fint avtackad av mina kollegor. Julgruppen till vänster kom som en överraskning!

Igår pyntade vi granen, en sista gång i denna lägenhet, så nu lyser den så vackert i vardagsrummet. Kanske går det att få någon sort julkänsla så här i de sista dagarna, trots allt?

..och ytterligare en överraskning fanns att hämta ut! Lambrettaklockan till höger var en fin present från mor och far, för fyllt år har jag ju gjort! Tack snälla ni! Den är toppenfin!

Idag har jag även varit på min nya praktikplats, träffat min nya handledare och diskuterat examensarbete. Känns spännande!

I skrivandets stund kämpar jag med att hålla mig vaken. Snart dags för säsongsavslut på "Det Okända" och mys med te och lussebulle. Sen ska jag sova gott!

Inga kommentarer: