Sidor

fredag 2 december 2011

En hemsk tentavecka är över!

Tenta inlämnad strax efter midnatt, det har varit en tuff vecka... Imorgon finns en massa to-do´s på listan, men även ett underbart ta-hand-om-mig-själv-besök inbokat! Jag längtar! Jag längtar även till en skön fredagskväll utan några som helst pluggtankar, mys, god mat, nåt glas rött (vore nåt!) o lite hemmafixelitrix tillsammans med min älskling. Ni fattar inte hur skönt det ska bli, bara att slippa se alla pluggpapper, pennor och böcker som funnits utspridda i hemmets alla hörn!

Hela den här "terminen" har varit galet intensiv, vilket ni kanske även har märkt av här. Ingen tipp-topp-uppdatering direkt och inte helmycket med inspirerande inlägg heller... Hoppas det blir ändring på det snart! Har haft fina ljusglimtar emellan allt som varit för mycket och tycker, så här i efterhand i alla fall, att det var augusti så sent som i förrgår!

Denna höst har gett mig insiktsfulla stunder och nya, fina vänner, lärdomar för livet  - och ännu är den inte till sin ände. Hoppas de sista dagarna på år 2011 innebär ännu mer mys, kärlek, vänskap och lycka. Jag tycker att vi satsar på det!

Kanske återkommer jag redan imorgon med mer kärlek till er!

Godnatt världen!

Inga kommentarer: