Sidor

fredag 13 juli 2012

Min högsta dröm

Njuter av ett väder som skiftar och lugnet i att ta en stund i taget. Om en timme går även kärestan på efterlängtad semester och jag känner på mig att det kommer bli en bra sådan! Som nämnt, inget planerat, men små tankar finns alltid. Vi har pratat om att pyssla och renovera lite här hemma, ge oss ut i skog, mark och natur samt ta dagarna som de kommer. Är vädret allt för trist funderar vi på att ta flyget någonstans, vilket också känns bra. Jag gillar verkligen att vi har alla möjligheter för oss och hoppas på att få bara vara, i möten med varandra, familj och vänner. Känna den där friden i själen av att bara må gott och vara närvarande, liksom på samma nivå. Mmmm!

Just nu sitter jag och surfar runt gällande den present jag fick av Johan som examensgåva. Ett möte med delfiner, min högsta dröm! Helt otroligt! Vi fnular över om vi ska ta en tur till Kolmården - har ni varit där får ni gärna dela med er! - eller om vi kanske ska tänka om och ta oss till andra breddgrader - tipsa gärna även om det, om ni mött delfiner i det fria, på resande fot! Bara tanken på att få vara nära dessa fantastiska djur rör mig till tårar!

2 kommentarer:

Cajsa sa...

Hej Natalie.Hoppas ni får en skön sem .Det bäddar för äventyr....Kolmården en gång i vår "ungdom"var vi där Det var på 70-talet.Glömmer aldrig minste sonen han var så glad å så spontan så han reste sej upp och gav delfinerna en sående applåd.han skrek av föetjusning ...Han var 6 år så det var längesen Fint minne .Kram till er ha en bra sem...

Fia sa...

Tack för din omtanke Natalie!
Så gott att veta att det finns vänner runt omkring!

Gemensamma? Vilka skulle det va månne?

Kram