Sidor

torsdag 21 februari 2013

Renovering, förkylning & helg!


I lördags fick Johan ett ryck och tog tag i vardagsrummet. Flitigt skrapade, spacklade och fixade han väggar och tak. Målade tak och sedan for jag iväg och köpte tapeter. Några våder har vi fått upp och  jag tror det kommer bli jättebra! Möbler har vi börjat fundera över, ett matbord har vi hittat, som jag har fallit totalt för, men vi får se om det blir det när det väl är dags.

Äntligen torsdagskväll, nästan fredag och snart heeeeeeeelg! Åh så välkommen den är! Jag är fortfarande dunderförkyld och på jobbet är vi många kort, det är kämpigt och slitigt även om man såklart får mycket tillbaks. Hade storbarnsgrupp idag och vi pratade om namn och familjer, det är så mysigt att få sitta tillsammans och samtala, så spännande att få höra hur två- och treåringar tänker om saker och ting.

Imorgon kommer min fina vän S på besök och vi ska mysa, babbla (och kanske bubbla?), ska bli så trevligt!

Inga kommentarer: