Sidor

måndag 9 juni 2008

Gräsänka

28 dagar...

Så var man gräsänka då. J for upp till Sundsvall för tenta, o jag jobbar lååångdagar. Allt tuffar med andra ord egentligen bara på, i det sjukt höga tempo som junimånad innebär.

Pratade med mor o far om presenter till födelsedagsbarna. Vid schysst väder tänker ju J o jag hoja ned, å då vill man ha så lite packning som möjligt. Det betyder att snälla mamma får "hämta" ut undanlagda presenter... Om de bara kunde finns där man ringt o lagt undan dem...?! Sorry men, "buu!" för Stadium i Solstan!

Jag har i afton suttit vid datorn o glidit runt för att hitta ett bra boende i Åmål, då vi ska dit på bröllop vid midsommar, ska bli så spännande (bröllopet alltså!)! Har ev. hittat ett schysst nu, så imorgon ska jag ringa o kolla upp detaljer.

Mamma hade även hon något mek på gång, vi får väl se vad som är i görningen. Ska imorgon försöka få ledigt en dag lite längre fram, får se om en av mina tjejer kan byta ett pass med mig, för annars så... tja?!

Nåväl, dags att krypa till kojs! Hade velat se på Vänner, men J o jag hade maraton härom dagen o såg nästa hela sista säsongen å nu är det bara sista avsnittet kvar - så det kan jag ju inte se utan honom! Jag får helt enkelt "hålla" mig tills han kommer hem!

Söndagen blev dessutom riktigt bra! L kom o hämtade mig, så snurrade vi lite innan vi slutligen landade i hennes barndomshem med pannkaksstekande mamsing o pool, spel o solstolar samt grillning! Kändes lite som att komma hem, få lite familjeliv liksom! Dundermysigt!

1 kommentar:

Petra sa...

Åhh det ska bli så kul att få träffa dej.. :) Ni får inte böla för då bölar jag också... eller ja kommer nog grina ändå! Ta hand om dej, kraam Petra