Sidor

fredag 27 juni 2008

Mc-glassdags!

9 dagar...

Det kommer ett inlägg... snart.

Är ledig idag, skönt! Har bara idag o nästa onsdag, innan jag går på semester. Lite tungt, men så blir man ledig sedan!

Fick plötsligt en tung huvudvärk. Känner mig lite nedstämd. Varför känns det som om man aldrig räcker till? Vi såg just på ett Scrubs-avsnitt (är igenom vänner nu, så scrubs är nästa serie att vyscha oss till sömns) där det handlade om just det. Att de insåg att de hela tiden vill vara alla till lags, att de aldrig känner sig tillräckligt bra i andras ögon, att de inte räcker till... Och det är en jobbig insikt. Lika mycket som det är en jobbig känsla. Att inte duga till. Känna sig osäker. Instabil.

Vädret är än så länge fint, vi ska få på oss paltorna o ta vår "årliga tur" till Waxholm för sommarens MC-glass! Det ska bli mysigt. Sedan ska vi faktiskt, hör å häpna, ta oss till IKEA. (På en löningsfredag?!) Antar att jag får försöka ladda extra tålamod o förståelse, då det säkert kommer vara mycket folk... Jag gillar ju att strosa omkring där.

Någon som har något bra tips på vart man hittar billiga sista-minuten resor? Tipsa mig!

Inga kommentarer: