Sidor

onsdag 21 januari 2009

Fel nummer på annons...

I jakten på studentlitteratur kan det ibland hända märkliga saker. Igår kväll jagade jag runt på nätet o slängde iväg lite sms, på morgonen hade jag fått ett svar:

"Hej jag heter Philip och får ständigt sms angående detta. Jag säljer tyvärr inga böcker. Vart har du hittat detta rum? Ha det fint!!!"

Stackars kille! Jag gick återigen ut på nätet för att hitta vilken bok det berörde, men vad gäller just den annonsören, som måste ha skrivit en siffra fel (eller är det någon som vill jävlas...???) så handlar det om 10-15 böcker, till bra priser. Stackarn måste bli sms-bombad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snäll kille som i alla fall svarade o talade om att det var fel! Kram

Anonym sa...

vet inte om jag förstodd din fråga..?
Jon, en kompis, hade alltså gjort den bården som designern valde att använda i bygglov igår..