Sidor

söndag 18 januari 2009

Underbara söndag!

Visst är söndagar bara FÖR härliga?! Jag älskar lediga söndagar! De är det bästa som finns! Man får ligga kvar i sängen o bara mysa när man har vaknat, det är ju helt fantastiskt! Inga krav, inga måsten, bara att ta dagen som den kommer och göra vad som faller en in. Detta betyder inte att det behöver vara något speciellt, utan kan helt klart vara vanligt hemmapyssel.

Igår hade vi vänner över på middag - så mysigt! Vi åt o drack gott o bara pratade hela kvällen, väldigt avslappnat och trevligt. Hoppas på en inte allt för avlägsen repris på det!

Och imorgon börjar plugget. Första föreläsningen o introduktionen. Men jag blir galen! Utbildningen är på distans och nätbaserad och ja, ännu har jag inte riktigt fått grepp om hur alla sidor o länkar funkar. Jag som inte brukar ha några problem med sådana här saker blir naturligtvis otroligt frustrerad! Varför funkar inte bara allt som det ska?! När min kära it-man kommer hem ska han få sätta sig fint vid datorn och hjälpa mig installera den programvara vi saknar för att alla sidor ska funka och sedan ska vi leta oss runt tillsammans. Hoppas han har laddat med mycket tålamod, för idag kan det komma att behövas!

Hoppas att ni alla har en härlig söndag! Njut av den, så länge den varar! Nu är det dags att hänga tvätten, göra en kopp te o läsa en kort kursintroduktion. Ja just det ja, slå en pling till lilla mamma också!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni får igång det :) Jag ska också slappa idag innan plugget börjar igen och för att bli frisk från förskylning o sånt...tråk

Possiposs