Sidor

måndag 4 april 2011

Nya tag & friska vårvindar!

Imorgon styr jag kosan mot Falun! Dags att kicka igång en ny kurs - specialpedagogik! Det verkar som om höstterminen kan se ganska spännande ut, och framför allt, helt annorlunda! Lite till efterforskning och sedan ska jag samla mitt mod! Jag ska banne mej våga! Jag återkommer om detta... som egentligen kanske inte är så märkvärdigt som det kan låta, men som för min del kan komma att bli en dröm som går i uppfyllelse! Spännande!!! Har ni märkt hur underbart härligt det är med vårsolen som skiner? Glädjen strålar, i alla fall om mig! Idag har jag varit bestämd, kärleksfull och full av bubblande skratt. Helt underbart! Och snart, kära vänner, är det nog dags att ta den där första hojturen! Som jag längtar! Jag har en känsla av att april kommer gå snabbt o mot slutet av månaden kommer påskhelgen. Den innebär en mysig resa med goa vänner, som jag har sett fram emot sedan länge! På detta kommer dessutom min fina mammi och minibror upp för att "fira" påsklovet o vi ska hitta på en massa bus! Som om det inte vore nog med detta kommer dessutom vännen L på besök... Ni märker, livet är en enda stor fest!

Inga kommentarer: