Sidor

måndag 16 januari 2012

Bara en termin kvar!


Idag hade jag
min sista muntliga examination för höstterminen och tillsammans med min fantastiska studiegrupp gick det alldeles galant! Fröken professor blev så inspirerad av vår redovisning att hon funderade på att använda det i sin egen kurs, vid högskolan, under vårterminen. Det måste ju tolkas som toppenbetyg, anser jag!

Några dagars ledighet, innan vårterminen drar igång med full fart på måndag. Min sista termin. Det känns helt overkligt! Fem månader kvar, sen tar jag examen! Woho! Under den resterande delen av min skoldag ska jag fixa sista papprena som ska in inför examensarbetet samt skicka över några dokument till min nya VFU-handledare. Lika bra att få tummen ur. Sedan är det dags att kolla upp litteraturen inför nästa veckas kursstart...

Hoppas ni har en fin eftermiddag!

2 kommentarer:

Somehow sa...

Otroligt bra. Måste verkligen räknas som toppbetyg. Kram

Anonym sa...

Nice - bra jobbat :-) När flyttar ni? Pluss o kram från A-C