Sidor

fredag 16 mars 2012

♥ Happy FRIDAY! ♥

Välkommen fredag!

Tänk, trots att det är fredag en gång i veckan, så är dagen alltid lika välkommen!

Igår var vi och införskaffade målarprylar inför renoveringsstarten av vårt blivande sovrum. När vi gick omkring på den enorma bygghandeln kände jag mig ganska vilsen, det är ju första gången vi ger oss in i något sånt här, på den här nivån... Tur att det fanns kunnig personal som vi kunde ställa alla frågor till och få tips av. Jag måste erkänna att jag kände en ny känsla inom mig, när vi la sak efter sak i vagnen (nej, inte känslan av att ruineras) - någon märklig känsla av att vara vuxen. Jag har ju förmånen att ofta få vara barn hela dagarna, leka och springa omkring, läsa sagor och bygga sandslott - så det blir lite av en kontrast i det hela! Skämtosido...

Idag är det läsande som gäller, men lite planer har jag allt på någon form av städande, bakande och god middagslagning! Älskade fredag, skönt att du är här!

Inga kommentarer: