Sidor

torsdag 29 mars 2012

Tapetfunderingar

Tänkte bara uppdatera er med att vi numer även har vita väggar i vårt blivande sovrum! Däremot går vi i funderingarnas tider vad gäller fondväggen - vilken tapet ska få skapa lugn i vårt (and-)rum?

Vilken tycker ni?
Dessutom har vi fått in vårt nya klädförvaringssystem i klädkammaren, även om rensandet och strukturen därinne återstår. Bättre förvaring blev det onekligen!

Före - Efter
För övrigt gjorde jag mitt "livs sista" seminarium i måndags då jag redovisade mitt praktikprojekt och i stundens hetta skriver jag min sista hemtenta. Sen återstår "bara" examensarbetet. Ganska galet, faktiskt! Längtan till sommaren är enorm!

4 kommentarer:

Somehow sa...

Jag gillar den vita tapeten med silverlöv på.

Karin sa...

Jag gillar nog den svarta bäst. Tror den skulle göra sig riktigt snyggt mot de andra vita väggarna. =)

Elin sa...

Jag gillar den vita med de glansiga konturerna av blommorna. Jag har en liknande fondvägg i vårt vardagsrum, fast det är konturer av träd i sånt glansigt.. Är jättenöjd med den, ser jättefint ut nät solen skiner in. :)

Anonym sa...

Jag gillar den vita med glansiga blommor nr 2 från vänster. Men varför snöa in på vitt eller svart. Livet har andra vackra färger!