Sidor

torsdag 17 april 2008

Att välja rätt väg...

Hur ska man veta vad man vill bli?

Jag grubblar o grubblar, det står mellan två utbildningar, två vitt skilda jobb. Det ena är sjukgymnast, o då vill jag jobba med dans och träningsskador. Unga människor. Det andra är förskolelärare, med inriktning mot de lägre åldrarna, alltså dagisfröken.

Det är sällan jag skulle vilja ha en sådan där portal o kunna hoppa fram i tiden för att se hur det kommer se ut, men nu skulle det eventuellt kunna underlätta. Kanske finns det en annan väg för mig, något helt annat, som skulle passa mig perfekt?

Någon som har något förslag?

5 kommentarer:

Manisha sa...

Jag tror du får fundera ett slag och känna efter. Låta det sjunka in ett slag.
Possi

Natalie sa...

Jag har gjort det... i några år. Det har varit samma tankar länge, länge!

Manisha sa...

hmm ja du då har jag nog inte så mkt till förslag..., sök och se om du kommer in på båda då får du kanske börja det ena och känna efter vad som känns mest rätt.

Natalie sa...

Vad är det för adress till sidan man söker på nu igen? Idag är väl sista dagen, då det blev uppskov?

Elin sa...

www.studera.nu