Sidor

lördag 19 april 2008

Sko-bingo!

På jobbet har jag infört en liten tävling. En försäljningsbingo! Jättekul! Vi har en kort period, två torsdagar samt två fredagar. Det gäller att få en rad, ett kryss sedan hela rutan. Till respektive mål finns såklart små, fina priser! Jag är ju jättepåhugget idag, då den inte ens går... Suck!

Så jag får hålla mig till nästa torsdag. Såg till min förtvivlan att jag är ledig nästa fredag... Nåväl, tjejerna har tre av fyra dagar, jag bara två. Så är det att vara chef. Jag leder ju, o det måste ju innebära att jag är en bra förebild! ;) (Så kan man väl välja att se på det?!)


Nu är det dags att dammsuga, sedan kommer den snygga kampanjtröjan på! (Jag ska lägga in bilder här sedan, så får ni ser hur "hippa" vi är!)

1 kommentar:

Manisha sa...

Hoppas du vinenr skobingon även om de andra har fler dagar på sig :)
Possi