Sidor

måndag 21 april 2008

Lyxdag för mig!

Imorgon ska jag skämma bort mig själv, de lux! Min frisör kommer till storstan o ska passa på att klippa o slinga mig och innan det ska jag till massören samt iväg o sola. Because I'm worth it!

Min rygg är helt paj. Det har kommit o gått tidigare, men nu är det riktigt illa. Det sitter främst i nacke o axlar, igår gjorde det så ont att jag inte kunde hålla tårarna tillbaks emellanåt. Min underbara sambo gav mig massage med liniment o massageolja, så det lindrade lite, men jag känner ändå att jag måste gå iväg. Hoppas verkligen att massören kan hjälpa mig, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till... Jag kan inte ens förklara smärtan med ord, det känns så knepigt.

Har nu två sköna veckor, har jobbat så mycket denna månad att jag var tvungen att byta bort några dagar, vilket gör att jag denna vecka är ledig tis, tors, fre och nästa vecka mån, tors-sön. Känns gudomligt! (Men jag är körd i sko-bingon...!) Förhoppningsvis får jag njuta av det underbara vårvädret i alla fall! Byta lite gardiner o läsa lite, ska bli mysigt!

Nåväl, nu ska jag krama lite på karln innan jag somnar i soffan!

2 kommentarer:

Manisha sa...

Skön dag meed både massagage,solning och frisör inte illa alls :)
Jag har nu avverkat ett par timmar på balkongen här hemma, inte alls fel :) Så ja nu är man åter lite brunare.
Hoppas du får en riktig lyxdag!
Possi

Unknown sa...

Det är bara att höra av dig om det blir långrandigt! Njut nu riktigt mycket av ledigheten och vädret! Det ska bli gött med rå fisk sedan i helgen ellerhur!? ;)

Tack för middagen, den var superb (hälsa Johan det me ;) )!

Bamsekramar på dig!