Sidor

tisdag 29 september 2009

090929 07:00 +1°C

Lite sovmorgon för mig idag, så trött att jag inte ens orkade stoppa in öronpropparna och knappt blev jag störd trots det... (Måste ha kolsvart o knäpptyst när jag sover.) Morgonvädret är lurigt nu när hösten är här, det kan se så vackert ut, men man vet aldrig om det kommer vara 1 eller 12 grader. Imorse var det 1 grad när jag vinkade av J vid dörren... Brrrr!!!

Igår var jag så trött att jag kunde ha somnat stående, men, det gjorde jag inte! Jobb, vila, mat, plugg och film. Såg "District 9", hade mina förväntningar och sällan har jag tyckt att en film är så dålig! Har du inte sett den, så slösa inte din tid!

I helgas var världens bästaste vänner här. Det var en så bra helg! Vi hade inget speciellt inplanerat och vad jag njöööt av det. Inga som helst krav; fnitter, fjanterier och bara varande. Det var helt underbart! Vi åt gott, promenixade hela Stockholm, tittade i myspysbutiker och bara hade det bra... Vi bestämde för att införa detta som tradition, bästavänner-helger! Mår bra i hela själen.

Nu är det plugg som gäller, innan det är dags för att fara o jobba. Ikväll träning!

1 kommentar:

Fia sa...

Ja sånt är otroligt viktigt! Man behöver den energin den för med sig! :)