Sidor

fredag 11 september 2009

På bättringsvägen...?

Finns det någon inre-energi-tankomat?

Tror äntligen att jag är på bättringsvägen! En vecka har gått och tja, febern sitter fortfarande i, men jag känner mig i alla fall lite piggare. Det är sista dagen på skolveckan och ett reflektionsprotokoll ska in - vilket jag absolut inte har orkat skriva. Så trots mos-i-huvudet måste det på pränt idag. Har dessutom två spännande böcker som ska läsas till tisdag, har inte ens orkat öppna dem... Känns som om det kommer bli en tuff helg.

Tyckte att vi kunde fara ut till landet, för likväl som jag sitter här och är sjuk kan jag ju sitta där ute. Är så skönt med miljöombyte och där ute är så tyst och lugnt, bara hav och natur. Vi får väl se vad hjärtat säger när han kommer hem.

Nu till skolböcker och anteckningar. Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: