Sidor

torsdag 3 september 2009

Bröd o pizzabak!


Det är höstrusk ute, men jag är inne och myser för mig själv! Småljusen brinner lite här och där och i köket bakar jag pizza och matbullar efter nytt recept. Snart kommer hjärtat hem från träningen och känner sig älskad.

Nu har första arbetsveckan svischat förbi och jag trivs otroligt bra! Det är så häftigt att få ta del av barnens vardag och framför allt få prova teorin i praktiken. Underbart!

Pluggets andra vecka har snart passerat. Det är mycket att läsa och det blir mycket att göra allt parallellt, men snart har jag landat och då kommer det att kännas bra, det har jag bestämt! :)
Nu ska jag knuffa bullarna i ugnen och städa upp, innan det blir mys i soffan innan sängen kallar! Sov gott o må väl!

2 kommentarer:

DIana sa...

Låter underbart mysigt! Hoppas du får en riktigt skön helg, och snart ses vi. Längtar.

Kärlek!

PossiPoss

Diana sa...

sv: Ja de var verkligen snygga förstår att de kan få komma hem till dig, antar att du har lite personal rabbbat :)

Jag vill ha dessa även om jag vet att din skos kavlite inte är den bästa men tyvärr passar de min ekonomi: http://dinsko.se/Dam/Kampanj/Stövlar.aspx?art=235511