Sidor

torsdag 11 februari 2010

Magsjuka

Igår natt slog magsjukan till... Trodde verkligen att jag skulle slippa undan, men tydligen inte. Var helt lamslagen igår, orkade knappt lyfta ett finger. Hjälp vad sliten man blir! Men, är nu på bättringsvägen. Har haft en svag, men lugn dag idag. Så, efter helgen ska jag nog vara fitforfight igen.

Det är skola och jobb. Fantastiskt vackert vinterväder, men längtan efter vår. Vår: sneakers, jeans och en kaffe i solen. Det kommer bli underbart! Och Österrike till sommaren, som jag längtar... Börjar bli big time to planera och boka biljetter snart. Kontakta släkt och vänner. Ja, livet har sina ups and downs.

1 kommentar:

Petra sa...

Usch för denna magsjuka som går. Isac har precis tillfrisknat, och urk vad äckligt det är. Jag har klarat mig (peppar peppar ta i trä)... Thomas har också klarat sig. Kram kram