Sidor

tisdag 16 februari 2010

Tidiga mornar...

Vaknar så tidigt vissa mornar och dessutom om nätterna. Kan vakna vid två-tre och känna att det är dags att gå upp. Jättekonstigt. Vaknade idag av att jag mådde illa och hade ont i magen, det har varit så i drygt två veckor nu. Hoppas magsjukebaciller och smittor är över och kan försvinna snart. Usch, känner att jag har fått mer än nog av det. Nåväl, bara att stiga upp då (alltså inte vid två-tre, men runt halvsex). Är trött nu istället.

Har pluggat lite, men det är nästan så att jag har svårt att komma mig för. Peppar, peppar... det har varit så fruktansvärt lugnt i skolan att jag inte förstår vad de som "bara" pluggar gör om dagarna. Det måste ju vara rena rama semestern! Det är en större, viktig inlämning nu, som jag måste få ihop. Sa till min vän Diana att jag skulle göra den i helgen, men som vanligt... råkade jag skjuta upp den. Blir till att försöka få till den ikväll, då den ska in på torsdag och jag imorgon ska se SONJA ALDÉN med Tina. Ska bli så fantastiskt kul! Som jag har längtat!

Nu är det lite mer plugg på schemat, strax dags för examinerande litteraturseminarium. Sedan bär det av till jobbet!

1 kommentar:

Diana sa...

Jag känner igen det där, i min klass läser alla HELA tiden, jag öppnar skolböckerna någon då o då så det bästa som kunde hända nu vore att jag kuggade och tvingades öppna böckerna...hmm.Lycka till och hör av dig om det är nåt du undrar över.
Är ledig hela dan i dag
Kramar