Sidor

fredag 26 februari 2010

Träningskort!

Today is finaly the day! Älskade träningskort! Äntligen ska jag komma igång igen! Känner mig som en säck potatis, behöver verkligen få ordning på kroppen, för det egna välmåendets skull. Ni vet när man känner sig säckig...? USCH! That's me now. Men i eftermiddag kommer vändningen. Två månader utan träning och man är verkligen heeelt paj. Skönt att det är ett problem man faktiskt kan ta tag i och göra något åt. (Vill man kunna äta gott, måste man ta hand om sig! Och jag vill kunna äta vad jag vill. Punkt.) Dessutom är det en vardagslyx och möjlighet att koppla bort hjärnan och skapa den berömda "egentiden" med bara fokus på mig själv. Det må kosta en slant, för att få rolig, bra träning, men jag väljer att se det som en investering - i min kropp och mitt välmående!

Hoppas ni får en fin helg!

Inga kommentarer: